torsdag 25 februari 2010

Vattnet..

Märker i kroppen att jag missar dricka vatten, inte så bra måste försöka komma ihåg det bättre. Tror jag inte får i mig tillräckligt med fett heller, känner mig inte hungrig som förut och är lite orolig för att kroppen ställt in sig på svält! Har verkligen inget emot att äta men eftersom jag försöker lyssna på vad kroppen vill så blir jag lite nojjig när den inte ropar på mat hmm. Använde mig av kostverktyget minmat, men det känns lite krångligt och blir inte alltid rättvist när man ska räkna ut det man äter eftersom allt blir omöjligt att väga liksom.
MEN jag mår bra och det känns som att det är huvudsaken för mig, jag ser inga mirakel på vågen men jag känner mig fastare i kroppen och på måttbandet har jag sett bra resultat.
När jag gick på CK så rasade hela min värld samman om jag inte gick ner varje vecka, jag känner inte så nu utan ser det här som en lång förändring i mitt liv och i min vardag. Jag vet att det kommer ta tid för min kropp att vänja sig på det här viset men det får ta den tid det tar för varje dag som jag mår bra så finns ju ingen anledning att ändra på något.
Jag trivs helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Långsamt är ju bäst sägs det...
    Lite nyfiken...men vart i södermanland bor du?
    Och vart köpte du ditt CK? Konsulent eller? *nyfiken eskilstunabo*

    SvaraRadera
  2. Jag bor i Gnesta. Köpte mina ck hos konsulent=)

    SvaraRadera