fredag 26 februari 2010

Fuskkalas

Igår firade vi lilla Adam som blev 8 år=) Såklart fanns det ju kakor och tårta för dom som ville ha. Inget för mig iaf, det tilltalar mig inte längre och det är skönt! Däremot på kvällen tog jag ett glas vin och kidsen gjorde chips å dip och jag föll som en fura och proppade i mig chips och ostbågar, det va inte ens gott men jag åt iaf., och åkte ur ketosen så det dammade om det! Så jävla less på mig själv=(.......Men det som har hänt kan jag inte göra mer åt än att inte göra om det. Har besiktat bilen och det lär bli en dyr historia att laga den *sucka*
Nu tar jag helg!

2 kommentarer:

  1. Ville bara lämna ett avtryck eftersom jag hamnade här av en slump! Kommer dock att komma tillbaks ;) Lycka till med din viktkamp!!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hit vettja=) Tack och lycka till du med=)

    SvaraRadera