tisdag 2 mars 2010

Deppig av för lite pasta!

Alltså jag litar inte till 100% på min våg, det är en relativt ny våg en digital, men om jag väger mig så visar den vikten, men om jag startar om den kan den diffa uppåt eller neråt med 0,3....inge bra ju, men men jag funderar och införskaffa en såndär gammal hederlig som snurrar. Ett som är säkert iaf är att inte måttbandet diffar och det känns tryggt=) Något har ju iaf hänt runt midjan och det är jag superglad för, igår ställde jag mig på mitt Wii Fit måste få igång lite flås, den mackapären väger ju oxå och mäter BMI, men jag tar det rätt så lugnt för mitt knä är inte helt ok, önskar barmark så jag kan promenera!
Hittade en rubrik i en kvällstidning: Du blir deppig av för lite pasta! Intressant tycker jag som inte minns när jag åt pasta sist. En amerikansk studie visar att dom som åt mycket kolhydrater och lite fett hade bättre humör och var mindre depressiva, och viktmässigt gick både kolhydratätarna och icke kolhydratätarna ner lika mycket i vikt. Livsmedelsverket kan jubla för mig finns ändå inte pasta på menyn och kommer inte finnas heller, tror inte innuiterna som lever på kött och fisk tänker ta till kolhydraterna heller, detta folkslag måtte ju vara världens mest deppigaste människor! Jag känner mig inte det minsta deppig tvärtom jag känner mig FETT NÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar