lördag 13 mars 2010

Klipp...

Fick för mig att gå in på Tradera i veckan och se om det fanns något matnyttigt i bokväg om LCHF. Hittade en tjej där som sålde helt nya böcker....bla fanns dr. Dahlqvists bok där som heter Må bra! Såklart blev jag intresserad och auktionen hade sluttid 23.29 i torsdags kväll(gäsp!). Det fanns väldigt många andra bra recept och hälsoböcker.....det slutade iaf med att jag köpte totalt nio böcker till priset av 149:- för allihop.....snacka om att göra klipp! Åh vill att dom kommer nu ju=)

Idag har det varit en riktigt skön dag här solen väckte mig i morse och jag blev så himla happy av det och den skiner fortfarande=)
Ikväll blire melodifestivalmys med kidsen, LCHF-langos blir mysmat och VATTEN!

4 kommentarer:

  1. Inte varit inne härpå ett tag. men det verkar gå som en dans! Kul. Hur mycket är man beroende av att äta ägg under LCHF tycker du? Finns det bra substitut?

    Mattias

    SvaraRadera
  2. Jag älskar ju ägg i alla dess former som tur är så jag har faktiskt inte letat efter nåt substitut till det, det är bra och ger lång mättnad.

    SvaraRadera
  3. Gött med bra fynd! Har precis köpt den nya bakboken och hoppas den ska dimpa ner i brevlådan imorgon :)

    Erika

    SvaraRadera
  4. Rather than covering an issue, common fixings work from the back to front. They upgrade the follicle, with the goal that it can thus create sound and solid eyelashes. A few ladies will require more opportunity to react to the treatment, and that shouldn't dishearten.

    Click Here

    SvaraRadera