tisdag 23 mars 2010

Äre höst?

Ja det känns iaf som att det är höst....iofs gillar jag den årstiden men nu vill jag ha vår och liv! Här e bara grått å trist å regn och geggigt. Satt och började kolla efter resor till värmen, funderar allvarligt på att åka iväg över påsken, men plånboken säger nog nej just nu.
Men det hände iaf något skoj idag=) Jag hämtade en bunt post i brevlådan och kom hem och la den på bordet.....å mitt emellan all reklam där låg första numret av LCHF-magasinet=) När jag var och lyssnade på dr.Dahlqvist så anmälde jag mig som prenumerant och idag kom den alltså. Faktiskt riktigt bra och jag blev nöjd och ser med glädje fram emot nästa nummer.
Men ser oxå väldigt mycke fram emot att få höra henne och alla andra föreläsare på LCHF-kryssningen 16 april, det blir grejjer det!
Vet inte om det hänt så mycket med min vikt, jag har alltså inte vägt/mätt mig eftersom jag har varit bortrest....å ja jag har syndat IGEN, inga större utsvävningar men inget jag är stolt över heller. Så nu får det bli ordning på torpet och dax att sköta sig, finns ju inte många anledningar att fuska när man faktiskt äter så gott å mycke som man gör, men tyvärr gillar jag visst det farliga livet...puh!
Har varit i äggbutiken idag och bunkrat upp med tre kartonger ägg och det borde väl räcka en stund=)
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar