tisdag 2 mars 2010

Dagens goda gärning=)

Har precis avnjutit en middag med revbensspjäll och stuvad vitkål.....jag har aldrig ätit stuvad vitkål förut men det va sannerligen riktigt smaskigt, så det blir det mera av här i huset. Som tur är blev det över så det får bli frukost imorrn=)

Idag var jag inne och läste i en tråd på kolhydrater ifokus forum som handlade om en person som inte gick ner i önskad vikt med LCHF, många goda råd kom och efter en stund skrev självaste Sten Sture Skalderman i tråden och rekommenderade personen att köpa en bok i ämnet(naturligtvis den han själv skrivit). Personen frågade då om eventuell rabatt med anledning av att de pengar som finns läggs på maten, och ekonomin inte är den bästa. SSS svarar då att skicka din adress till min mail så skickar jag boken gratis=) Personen blev naturligtvis väldigt tacksam! Det kallar jag att vilja hjälpa och det SSS gjorde tyckte jag var så himla vänligt och omtänksamt, dagens goda gärning på hög nivå!

4 kommentarer:

  1. Nejmen, vilken toppenkarl! Det var verkligen dagens goda gärning. Vad glad jag blev! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken mumsig middag... *snålvatten*.. haha. Jag har nu startat om CK och är på dag 2 i kombikur. Kör på några dagar kombi så kommer jag lättare in i det igen. Gjorde så när jag startade från början och det gick skitbra. Har haft svårt att komma in i det igen med enbart ren kur så nu provar jag detta igen!
    Men det ska gå nu!

    Kram Malena

    SvaraRadera
  3. 22 kg på sex månader? Damn(!), det var bra jobbat. Vad skönt att höra att det är flera som säger samma saker, att brösten blir mindre när kroppen blir det. Då väntar jag med planen att boka in tid på vc, vänta på remiss hos landstinget etc. Bara att hoppas på det bästa. :-)

    SvaraRadera
  4. Kan ju bara tillägga att det var på en VLCD-kur och altså inte LCHF.....men tror tuttarna försvinner oavsett*S*

    SvaraRadera