tisdag 16 mars 2010

Not my day!

Idag är det nog inte riktigt min dag, allt har gått tvärsemot hela dan!
Snubblar å fumlar å yrar å brände min gulasch på spisen....bara å slänga!
Då sa den snälla mannen att sätt dej du å ta det lugnt så fixar jag biffen=) Han fixade ingen biff men däremot gjorde han torsk i ugnen å äggsås till å det va så gott så gott, åt nog för mycket av det goda känns det som men nu är jag mätt å belåten iaf!
Hittade även några gamla påsar CK i skafferiet, slängde ut dom på Tradera för jag lär nog aldrig och vilja ha en sån igen.
Kommer bli en superlugn kväll här!

1 kommentar:

  1. Du... dem där dagarna har vi alla!! I går körde jag min dotter på kalas som skulle vara idag.. haha. Men vi fick en tur i stan och jag fyndade lite kläder i 2 strl mindre än vad jag var för 2 mån sedan. Så, det blev ändå en lyckad dag!

    Ps: Idag har dottern varit på kalas, hon hade jättekul :)

    Kram Malena

    SvaraRadera