lördag 10 april 2010

Lördag!

Grått och mulet trist å regn, men man får väl låtsas att det e sol och le och va glad=) När till och med hundarna ligger kvar när jag går upp och dom inte ens vill gå ut ja då e det dåligt väder*s*
Igår hade jag värsta huvudvärken.....ajajaj inget kul alls, men idag känns det bättre, skötte mig efter konstens alla regler igår och det va väl kroppens sätt och försöka hindra mig kan jag tro, men jag har bestämt mig och det här vinner jag!
Ser fram emot fredag nästa vecka, har bokat in "kolhydrater i fokus kryssning". Det är nog precis i rättan tid och vad jag behöver just nu. Träffa nytt folk som oxå kör LCHF och lyssna på intressanta föreläsningar, det kan jag inte få nog av=) Jag kommer åka själv även om dom flesta runt omkring mig äter LCHF så tycker dom att resan är dyr, jag ser det som en investering för min egen del.
Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar