fredag 9 april 2010

Inspiration borttappad, återfås mot beskrivning!

Hujedamej sån fuskare jag e. Har tappat bort mig i konceptet som jag kom igång med så bra=( Fuskar och ljuger för mig själv och syndar när ingen annan ser och själv blundar jag, och kolhydratmonstret sitter på min axel hånflinar och applåderar. SUCK!
Försöker verkligen komma på banan igen och när jag kommer en bit över kanten på rätt väg då hittar jag hela tiden nåt att skylla på så faller jag pladask. Behöver återfå mitt jävlaranamma, vet ju att det här inte är så svårt och jag lider verkligen inte illa av LCHF, tvärtom jag har mått bättre än på länge med den kosten, just nu är det en dag i taget och jag vill inget hellre än att komma tebax och slippa det förbannade sockersuget!!!

4 kommentarer:

  1. Jag tar en dag i taget nu, har typ 12 kg kvar å gå ner. Å visst nu kommer de sug typ hela tiden, men ja brukar ta nån bit mörk choklad eller så ost :D Eller så försöker ja aktivera mej me nånting. Ja tycker de lbir mkt lättare när man kommer in i ketos å märker hur man går ner i vikt, man blir dunder peppad av de :D

    SvaraRadera
  2. Man får inte gräva ner sig i misstagen utan bara bita ihop och gå vidare:-)!
    Jag håller på er:-)!!

    SvaraRadera
  3. Exakt. De blir så lätt att man gör de, å sen tänker man, "ja har juh ändå fuskat så då kan ja lika gärna äta de å de", ajja bajja på de :P
    Hittills är de alltid första veckan som är jobbigast när man börjar om, efter de går de lättare :D

    SvaraRadera
  4. Tack vad rara ni e=)
    Mitt tänk blir precis som du skriver att man ändå har fuskat så då kan jag lika gärna äta. Även fast jag tryckt i mig kolisar så är dom ju inte speciellt goda heller, men ändå gör jag det! Nä nu är det nya friska tag som gäller.....vi fixar det här en gång för alla nu=)

    SvaraRadera